ung morfar

Om att bli morfar, livet på Phuket och allt däremellan.

Dagliga arkiv: 22 03 2013

Ett Test

Tid: 21:50 Temp: 32 grader Väder: Skojar du? God morgon, En inlägg för att testa en person. Var kommer denna text ifrån? Fell from my feet Gave up on myself but You didn’t give up on me Du borde kunna detta. Om inte, ja… Då är det som det är. På återläsande. //david

Betygsätt detta:

Läs mer

Inte Förvånad

Tid: 21:10 Temp: 32 grader Väder: Kan bara gissa God morgon, Fick just reda på saker som bekräftar mycket av det jag trott. Vad är säkert något som ni är intresserade av. Tyvärr kan jag inte gå in på detaljer, som ni säkert förstår. Händelserna av det som hänt, har i sin tur orsakat en …

Betygsätt detta:

Läs mer

Vad Göra?

Tid: -9:40 Temp: 32 grader, eller mer Väder: Mörkt God morgon, Vad ska jag göra? Jag menar med alla känslor jag haft de senaste månaderna? Dessa är inte några som jag delat med mig, av förståeliga skäl. Visst blottar jag mig mycket, men ibland måste även jag dra en gräns. Kan det vara så enkelt …

Betygsätt detta:

Läs mer

Inte Lång Tid Kvar

Tid: 19:10 Temp: 32 grader Väder: Mörkt God morgon, Nu är det inte många timmar kvar innan LJ fyller 1 år!!! Det har varit en fantastisk resa som jag inte skulle velat varit utan. Det enda som inte är bra är att min mamma inte fick träffa honom. Men, på något sätt så… Mamma!!! Jag …

Betygsätt detta:

Läs mer

Skit På HÖG Nivå?

Tid: 18:40 Temp: 32 grader Väder: Hmmm God morgon, Läste detta i AB just nu om Annétthe Zettergren som greps i Thailand nyligen. Tydligen drar Thailand åt sig all möjliga sorters, hrmm, människor. Nu är det bara att vänta på att en viss politiker dras hem för hens fasoner här nere. Inte bara att hen …

Betygsätt detta:

Läs mer

Allt Verkar Vara Skit, För En Del.

Tid: 16:50 Temp: 34 grader Väder: Lagom bra God morgon, Medan jag satt och skrev mitt förra inlägg så dök ryss-alex upp. Lagom onykter, vilket inte är ovanligt. Eller, jo, det är det, faktiskt. Hur som helst, han hade lite problem med sin bärbara hemma och ljudet som ska komma ur den. Åkte hem till …

Betygsätt detta:

Läs mer

Ljuga, Fast Man Inte Behöver?

Tid: 14:05 Temp: 34 grader Väder: Molnigt, tack och lov 😉 God morgon, Under mina levnadsår så har jag stött på många människor som ljuger. Nu skäller jag inte, absolut inte. Jag menar, jag har själv ljugit. Vem har inte det? Alla ljuger någon gång under sitt liv. Men varför ljuger man när man inte …

Betygsätt detta:

Läs mer

Ditt & Datt

Tid: 13:00 Temp: 36 grader Väder: Gissa!!! God morgon, Jaha, då har man tagit sig en tur till flygplatsen för att hämta upp Amanda och Fröken L. Oroa er inte, Amanda är bara hemma för att fira LJ’s 1-årsdag imorgon. Mr S tyckte att Amanda skulle göra så och så blev det. Har inte velat …

Betygsätt detta:

Läs mer