ung morfar

Om att bli morfar, livet på Phuket och allt däremellan.

Dagliga arkiv: 16 03 2013

Återigen!!!

Tid: 18:55 Temp & väder tar vi inte upp nu God morgon, Återigen till min vän, som jag försöker nå via skype, utan att lyckas 😦 En text från Overjoyed av Matchbox 20. Oohhh and if you need a friend I’ll be by your side If nobody understands you, well, I do I’m there, and …

Betygsätt detta:

Läs mer

En Bra Dag.

Tid: 18:30 Temp: 31 grader Väder: Så jävla bra God morgon, Idag fick jag faktiskt sitta och lyssna på musik och skriva. Vilket är viktigt för mig. På något konstigt sätt. Har återigen lyssnat i lite över sju timmar. Skönt att rensa hjärnan, den lilla man har , lite!!! Det är så underbart att bara …

Betygsätt detta:

Läs mer

Övervuxen Bebis!!!

Tid: 17:45 Temp: 32 grader Väder: Samma God morgon, Skulle börja detta inlägg och ser en syn utanför, som jag sett många gånger förut, och undrar, likt förbannat, varför? Å andra sidan, vem är jag att döma? Ingen. Bara en vanlig person som uttrycker det han känner, när han känner det. Trist bara att en …

Betygsätt detta:

Läs mer

Torka Sig Innan Man Skiter

Tid: 16:50 Temp: 32 grader Väder: Lika underbart som förut God morgon, Med tanke på vad min vän och jag pratade om, innan vårt jävla internet bröts. Jag kan säga mycket, men beslutet ligger hos dig, och enbart dig. Se till dig själv, men tänk efter noga!!! En bra text från Parade av Matchbox 20: …

Betygsätt detta:

Läs mer

Vart Finns Humor?

Tid: 14:40 Temp: 32 grader Väder: Som det ska vara God morgon, Läste Aftonbladet på nätet och ser en liten artikel. Där skriver dom om komiker som hotar med att bojkotta ett visst etablissemang. Det står så här: ”Robin Paulsson, Martin Soneby, Tobias Persson + kvinna”. Så löd annonsen för humorklubben Mad comedy club. Det …

Betygsätt detta:

Läs mer

Hur Dumma Är Vi, Egentligen?

Tid: 12:05 Temp: 32 grader Väder: Nice God morgon, Jag måste erkänna att jag anser mig vara en man med genomsnittlig intelligens, men det finns dagar då jag känner mig som ett geni jämfört med andra. Detta gäller speciellt om man läser instruktioner till olika apparater. Oftast tycker jag att dessa manualer är onödiga. Låt …

Betygsätt detta:

Läs mer

Rättning!!!

Tid: 11:30 Temp: 32 grader Väder: Lika bra som igår God morgon, Av någon konstig anledning så fick jag för mig att Amanda åker på måndag. Detta är fel!!! Hon åker redan imorgon, söndag. Hur och varför jag fick för mig att det var på måndag har jag inte en blekaste om. Så kan det …

Betygsätt detta:

Läs mer