ung morfar

Om att bli morfar, livet på Phuket och allt däremellan.

Dagliga arkiv: 09 03 2013

Måste!!!

Tid: 17:25 Lägg av!!! God morgon, MAMMA!!!  So far away from where you are These miles have torn us worlds apart And I miss you, yeah, I miss you So far away from where you are And standing underneath the stars And I wish you were here I miss the years that were erased …

Betygsätt detta:

Läs mer

Familjen K

Tid: 15:25 Skoja inte om resten!!! God morgon, Tidningarna (?) är levererade!!! Bättre sent än aldrig  Hörde att Micke sålt och ska vidare hem till Sverige!!!! Ja, ja. Vad göra? Saknar er något otroligt. Vettiga människor är bra att känna/umgås med!!! Kramar till er alla från oss i… På återläsande. //david PS Skaffa Viber …

Betygsätt detta:

Läs mer

Bättre Sent Än Aldrig!!!

Tid: 14:05 Ja, resten är bra  God morgon, Detta är något som jag borde ha gjort för länge sedan, personligen. Men!!! Nu sker det här. På bloggen. Offentligt!!! Vanligtvis så undviker jag att nämna namn, kön och så vidare av förståeliga skäl. Denna gång gör jag ett undantag. Marcus Lindgren Jag ber så hemskt …

Betygsätt detta:

Läs mer

Dravel

Tid: 12:50 Resten = Som det ska vara  God morgon, I går kväll så hade jag ett väldigt trevligt, och djupt, samtal med D. En kille som jag känt i flera månader, nästan över ett år, men aldrig riktigt ”pratat” med. Vi spelade lite biljard först och sedan så snackade vi bra länge. Fick …

Betygsätt detta:

Läs mer

Ätbart?

Tid: 12:35 Temp: Pust!!! Väder: Vad ska jag säga? God morgon, Jag vet att jag lovade återkomma med bilder från Andreas fest igår. Dessvärre så är jag såååå dålig på att ta bilder, eller bara glömsk. Jag vet inte riktigt själv. Hur som helst så tog jag i alla fall en bild. En bild på …

Betygsätt detta:

Läs mer

Lag Är Lag

Tid: 11:15 Temp: Varmt Väder: Just det God morgon, Vi börjar lördagen med lite humor. USA har ju konstiga lagar, det vet vi ju om. Tja, Sverige har säkert en del konstiga dom också, men det är en annan historia. Vad sägs om dessa: I Washington är det förbjudet att ha sex med en kvinnlig …

Betygsätt detta:

Läs mer