ung morfar

Om att bli morfar, livet på Phuket och allt däremellan.

Dagliga arkiv: 02 02 2013

Helvete!!!

Tid: 23:30 Temp: ? Väder: Mörkt God morgon, Kom tvåa i biljarden!!! Ville inte spela, egentligen, men… På återläsande. //david

Betygsätt detta:

Läs mer

Drick, Drick…

Tid: 16:00 Temp: 33 grader Väder: Skämtar du? God morgon, Måste bara dela med mig en, enligt mig, rolig sak som min, älskade, pappa ”lärt” mig: Man till kvinna: Drick, drick, så blir du lättare. Kvinna till man: Drick, drick, så kan du inte. Hepp!!! Så är det!!! På återläsande. //david

Betygsätt detta:

Läs mer

Vart Är Du?

Tid: 14:55 Temp: 33 grader Väder: Just det God morgon, HELENA!!! Vart är du!!!??? Syns nästa vecka!!! Hälsa la familja På återläsande. //david

Betygsätt detta:

Läs mer

För En Gång Skull!!

Tid: 14:40 Temp: 33 grader Väder: Japp God morgon, För en gång skull så håller jag med, hrmm, Zlatan. ”Pratar folk om dig är du viktig. Då måste jag vara jävligt viktig  Så är det  På återläsande. //david

Betygsätt detta:

Läs mer

Så Enkelt Är Det!!!

Tid: 13:20 Temp: 33 grader Väder: Molnigt God morgon, Den ömsesidiga kärleken mellan mor- och farföräldrar och deras barnbarn är ren kärlek, utan några förbehåll. Vi ser dessa små varelser växa och frodas och vi njuter av deras framgång med en oblyg stolthet. Vårt bidrag till deras välbefinnande är stora doser av villkorslös kärlek, godkännande, …

Betygsätt detta:

Läs mer